Brev:
Fra ryg til mave - og så den anden vej?
13. november 2013
Alder:
4 mdr.
Fra ryg til mave - og så den anden vej?
Hej Helen
Min søn er netop begyndt at rulle fra ryg til mave, hvilket han næsten gør pr. automatik. Til stor frustration for ham selv, for han vil ikke altid lige være på maven, og han kan ikke rulle tilbage.
Er der noget jeg kan gøre for at hjælpe ham med at lære det? Jeg forsøger forsigtigt sådan at tippe ham tilbage, men han bliver ofte ked af det.
Eller kommer det måske bare helt af sig selv?
Han ruller kun til den ene side - er det fint nok, eller skal jeg hjælpe ham med at "lære" den anden side ligeså?
Tak!