Brev:
Brug af sut
8. november 2013
Alder:
3 mdr.
Brug af sut
Hej Helen
Jeg har lige skrevet til dig vedr. Maya på tre en halv måned som har svært ved at falde godt i søvn, og skal vugges i liften.
Nu vil jeg gerne spørge om du har nogle råd til at få hende til at tage sutten, for jeg tænker det vil gøre en forskel for søvnen, da jeg kan se hun ligger og sutter når hun sover.
Jeg har prøvet mange forskellige sutter, store sunde, flade, små osv.. har prøvet at give hende dem når hun er ked af det og prøvet at lege med dem så det bliver en leg at tage dem, men intet virker..
Hun har måske taget de store runde 5 gange og ligget med den et minut - det er hvad det er blevet til..
Den eneste grund jeg stadig forsøger er, at jeg, som sagt, tænker det gør en forskel på hendes søvn om dagen??
Mange hilsner Karina :)