Brev:
Når baby ikke hiver sig selv op
22. oktober 2013
Alder:
4 mdr.
Når baby ikke hiver sig selv op
Hej kære Helen - ak, hjælp mig endnu engang.
Vores kiropraktor (som vi går hos grundet Kiss Kidd diagnose) har fortalt, at det er alvorligt, at vores dreng på 4 måneder ikke giver tegn til at ville hive sig selv med op, når han ligger ned og hun tager og hiver ham i armene.
Søger jeg selv rundt på nettet støder jeg på rædsomme ting, som videoer af spædbørn på 6 måneder, der bliver testet for autisme, og giver de ikke tegn til at hive sig selv med op, så er de i risiko :(
http://www.youtube.com/watch?v=s5SponUgbNo
Nu stopper jeg søgningen, inden jeg bliver skræmt fra vid og sans, og håber på at høre fra dig - hvad siger du?
Jeg anede ikke, at han allerede skal kunne dette.
Mange tak igen