Brev:
Sove på dynen og spise med gaffel
8. august 2013
Alder:
16 mdr.
Sove på dynen og spise med gaffel
Hej Helen.
Så har jeg igen brug for at spørge dig til råds.
Vores dreng på 16 mdr. falder altid i søvn ovenpå dynen. Nogle gange på sin hovedpude, andre gange ikke.
Jeg tænker på om jeg når han er faldet i søvn, skal lægge ham så han ligger på hovedpuden med dynen over sig. Er det varmt nok uden dynen? Hvornår begynder han selv at kravle under dynen?
En anden ting, han spiser oftest med fingrene. Han kan godt styre gaflen og spise hvis jeg har kommet mad på, men hvad skal man forvente at han kan i den alder?
Venlig hilsen
Andreas' mor