Brev:
Temperamentsfuldt barn - 4 mdr.
9. juli 2013
Alder:
4 mdr.
Temperamentsfuldt barn - 4 mdr.
Hej Helen!
Har efterhånden skrevet til dig en del gange og er rigtig glad for dine svar.
Har 2 korte spørgsmål!
Til start vil jeg fortælle at min søn efterhånden er blevet tjekket af diverse børnelæger og han er helt som han skal være.. Han har bare et STORT temperament, hvilket viser sig ved hæftigt skrigture. Vi har snakket lidt om at han på nogle punkter måske er en high need baby/sensitivt barn. Han er meget opmærksom og motorisk fremmelig. Jeg vil bare hører om det er noget de vokser fra? Eller vil han blive en ustyrlig lille Dreng!? Det er jo hvad jeg pt er bange for.
Kan det ske at børn der er lettere sensitive/high need baby smiler lidt mindre? Og lige skal se folk an? Synes også han er påfaldende mere sur/grædende under hans tigerspring! Som sagt er han tjekket igennem og vi har været indlagt med ham og jeg har fået af vide at han ikke har ondt.
Har du evt nogle gode råd til hvordan man takler et barn der er xtra temperamentsfuld?
Med venlig hilsen
Anja