Brev:
Hvorfor bider små børn?
27. juni 2013
Alder:
18 mdr.
Hvorfor bider små børn?
Hej Helen,
Et kort spørgsmål? Hvad får små børn til at bide? Mens de griner, vel at mærke..
Vi har altid fået kys og kram i store mængder, men de er skiftet ud med bid?
Hilsen en mor, med et par bidemærker i låret ;-)