Brev:
Aflevering
24. juni 2013
Alder:
2 år, 8 mdr.
Aflevering
Kære Helen
Tak for dit seneste svar.
Jeg har et spørgsmål vedr. aflevering om morgenen. Min dreng går i flerbørnsdagpleje med 8 børn og 2 faste pædagoger.
Jeg synes, at han er svær at aflevere. Der har kun været få gode afleveringsperioder og ellers er det mest bare tungt.
I øjeblikket er det helt slemt. Han skriger, græder, kaster med ting og smider sig på gulvet. Han søger mod døren og prøver at slippe ud. Han løber væk hvis han kan. Han har lige lært at sige mor (lidt sent), så han skriger naturligvis miiiiin mooooaaaar! - helt grådkvalt.
Jeg har ikke indtryk af, at han ikke kan lide at være der. Dog ved jeg at der har være nogle vanskeligheder personalet i mellem.
Men jeg tænker da på om han hader stedet :).
Hvad kan hans modvilje skyldes og hvad kan jeg gøre?
Han skal starte i børnehave her midt august og jeg frygter det så meget. Kan jeg forberede ham? Jeg er i tvivl om, hvor meget han forstår hvis jeg begynde at tegne og fortælle.
Kærlig hilsen
S