Brev:
Græder hos gæster og når vi er ude
22. maj 2013
Alder:
4 mdr.
Græder hos gæster og når vi er ude
Kære Helen,
Min datter er i en fase lige nu, hvor hun er meget pjevset og græder, når vi er ude på besøg hos folk og når fremmede vil holde hende. Desuden er hun stort set umulig at få til at sove, når vi er ude eller har besøg - hun kan næsten holde sig oppe en halv dag. Dette resulterer i at jeg forsøger at gå afsides og få hende til at sove uden held - jeg kan bruge timer på at vugge hende i mørke værelser, så jeg slet ikke er med til selskabet. Jeg føler mig til tider helt besat af hendes søvn, da jeg ingen vegne kommer med alle mine forsøg.
Desværre synes flere, at vi har en bestemt og sur lille datter, hvilket ikke er tilfældet, når hun er hjemme. Jeg er ked af, at andre ikke oplever den smilende og milde lille pige vi har. Jeg er klar over, det nok er en fase, hun er i lige nu, men har du råd til denne fase? Og er der noget, jeg kan gøre, for at hun ikke bliver så ked af det?
Hvordan synes du vi kan tackle hendes søvn, når vi er ude?
Med venlig hilsen,
En frustreret mor