Brev:
Kravler ikke
20. maj 2013
Alder:
9 mdr.
Kravler ikke
Hej Helen
Vores datter på knap 9 måneder, har i en længere periode mave sig frem som en lille søløve. Det går efterhånden hurtigt og hun kommer langt omkring. :)
Nu er hun begyndt at rejse sig op af forskellige ting her hjemme, og kan nu flytte sig fra en ting til en anden, hvis hun støtter sig til noget! :)
Vi er nu lidt bekymret for at hun ikke komme til at kravle, før hun begynder at gå. Jeg har læst at det er vigtigt at hun kommer til at kravle, pga. noget med krydsforbindelserne i hjernen.
Vores spørgsmål er om vi kan gøre noget for at støtte hende i at komme til at kravle i stedet for at mave sig frem?? :)
Med venlig hilsen
M og D