Brev:
Nappe og bide
18. maj 2013
Alder:
14 mdr.
Nappe og bide
Hej Helen
Min dreng er nu 14 måneder, og vi oplever, at han nu vil nappe og bide. Som mor oplever jeg det typisk, hvis han keder sig, eller hvis han er træt. Men i dagplejen går det ud over de andre børn, så de bliver bange for ham. Hvordan tackler vi det bedst muligt?
Med venlig hilsen
Rikke