Brev:
Særlig sensitiv
4. maj 2013
Alder:
2 år, 4 mdr.
Særlig sensitiv
Hej Helen!
Min dejlige datter er efterhånden blevet 2 år og 4 måneder, og trives rigtig godt.
Hendes dagplejemor er dog begyndt at snakke om, at hun kan være særlig sensitiv, som for tiden er fremme i medierne. Der er ingen tvivl om, at hun er en følsom pige, men det ser jeg kun som noget positivt.
Jeg skriver dog til dig, fordi jeg har brug for at vide mere om det at være særlig sensitiv og hvordan jeg i givet fald skal tackle min datter. Så håber du kan give mig lidt mere indblik i dette personlighedstræk.
På forhånd tak for svar og en god brevkasse.
Med venlig hilsen
Mor til følsom pige