Brev:
Spiser stadig hverken med ske eller gaffel
4. maj 2013
Alder:
16 mdr.
Spiser stadig hverken med ske eller gaffel
Hej Helen,
Min dreng på snart 17 mdr vil stadig ikke spise med hverken ske eller gaffel, selvom vi har "øvet" siden han var 9-10 mdr med at få liv til at sidde med det i hånden osv. Det interessere ham overhovedet ikke! Han vil hellere spise med fingrene - tror simpelthen han synes det går for langsomt med at få det på gaffel eller ske.
Har egentlig taget den lidt med ro, og tænkt at det jo nok kommer, men nu vil hans vuggestue gerne ha lidt fokus på det, så han får interessen for det, hvilket de jo nok også har ret i.
Har du gode ideer til hvordan man gør det attraktivt for ham? Han spiser altid meget, propper munden og elsker mad. Når han så engang i mellem får noget på ske eller gaffel bliver han pavestolt! Men i længden gider han altså ikke :-)
På forhånd mange tak :-)