Brev:
Følsom pige?
21. april 2013
Alder:
5 mdr.
Følsom pige?
Kære Helen.
Hvad gør vi?
Vi har en dejlig pige på 5 mdr, som er meget fremme i skoene. Pludrer meget, bevæger sig meget. Hun kan allerbedst lide at stå op ved os og vi så hopper med hende. Meget aktiv. Hun er meget nysgerrig og vil gerne følge med i alt. Men man kan også godt mærke, når det bliver for mange indtryk
.
En ting er nemlig når vi er ude eller har gæster, når forskellige folk har holdt hende i løbet af dagen. Så kommer der altid en reaktion på det når hun skal puttes eller i løbet af natten hvor hun vågner og græder.
Skal man virkelig afskærme hende så meget at man ikke kan lade andre holde hende?
Og skal man virkelig holde sig hjemme fra alt om aften få at skåne hende?
Er hun bare en sensitiv pige eller er det meget normalt?
Det er som om hun på en gang både siger at det hele bare er nok nu, men alligevel vil hun gerne lige følge med i hvad der sker og ikke give slip på dagen, hvis du forstår.
Hilsen H