Brev:
Hvornår skal mit barn kunne trille :-)
4. april 2013
Alder:
5 mdr.
Hvornår skal mit barn kunne trille :-)
Hej Helen.
Mit barn på 5 måneder ville ikke andet end at lægge på ryggen og stå op, han vil kun lægge på maven max 5 min af gangen og så bliver han stik tosset, men når han så lægger på maven er han bare super god til det, hvad kan jeg gøre for at få han til at lægge på maven?
For tænker os det kommer til at hæmme ham i at komme til at trille eller hvornår skal han det?? og er der noget jeg kan gøre for at hjælpe ham??
For alle de andre børn i min mødergruppe kan trille og de er yngere end min.
Hilsen