Brev:
Fodstilling
31. marts 2013
Alder:
12 mdr.
Fodstilling
Hej Helen,
Min lille dreng på 1 år er tæt på at lære at gå. Han står ofte uden støtte og går med gåvogn og fra base til base (borde, stole mm), men vi er lidt bekymrede for hans fodstilling. Hans venstre fod vender lidt indad, både når han går og kravler.
Er det normalt og er det noget vi bør undersøgt evt. af en fys?
Kærlig hilsen
Stine