Brev:
Græder når jeg går ud af rummet
18. marts 2013
Alder:
5 mdr.
Græder når jeg går ud af rummet
Hej Helen
Jeg har en pige på 5 1/2 måned som siden hun blev syg af sin vaccine har grædt hver gang jeg forlader rummet. Også bare når det er kort tid.
Jeg prøver at tale med hende, når jeg er i det andet rum. Synes det er ved at være frustrerende ikke at kunne gå på toilettet uden et grædende barn.
Med venlig hilsen
Signe