Brev:
Rejser sig ikke op af ting
17. marts 2013
Alder:
12 mdr.
Rejser sig ikke op af ting
Hej Helen
Tak for dit sidste var. Vores dreng var heldigvis ikke retarderet, men havde lav muskelspænding og hypermobile led. Han har sit første leveår været meget syg pga. urinvejsinfektioner, og nu døjer han en del med luftvejsinfektioner. Han kan sidde selv (men kan ikke selv komme i siddende stilling), samt triller rund, og kan stå på sine ben.
Men han er ikke begyndt at ville hæve sig op af ting - er det normalt, når han er 12 mdr. Og hvad jeg kan gøre, for at motivere ham?
Med venlig hilsen
Rikke