Brev:
Vil pludselig ikke i bad
14. februar 2013
Alder:
12 mdr.
Vil pludselig ikke i bad
Kære Helen
Vores datter på 1år har altid været en vandhund og elsket hendes aftenbade i badekarret. Vi har gået til babysvømning med hende, men det er et stykke tid siden, vi har været afsted.
Hun har været en del syg/forkølet den sidste måned, og nu vil hun pludselig ikke bades mere. Hun skriger og vrider sig, når hun ser badekarret. Vi har forsøgt at sætte hende ned alligevel, og efter et lille stykke tid holder hun oftest op med at græde igen - men ikke altid.
Hun har ikke haft nogle dårlige oplevelser med vand. Mit spørgsmål er så, hvad der kan være galt?
Det ser nærmest ud til, at vandet gør ondt på hende, men det er ikke for varmt, og vi kan ikke se noget på hendes krop, som skulle kunne gøre ondt ved kontakt med vand.
Glæder mig til at høre dit svar!