Brev:
Pige på 2½ år
9. januar 2013
Alder:
2 år, 6 mdr.
Pige på 2½ år
Hey Helen.
Først vil jeg takke mange gange for dit brev angående mine tvillinger, de er nogle helt andre børn nu glade og friske på at opleve verden, vi følger din plan næsten helt, sys måske de har brug for at sove lidt mere, men det er også det, så tak for hjælpen med dem:-)
Men vi har et andet lille dilemma, vores datter på 2½ år har ellers taget tvillingernes ankomst med storm og har bare været den sejeste, men nu er hun begyndt på at hun rigtig gerne vi bestemme, hvad de leger med, bestemme om de står eller sider og kan sagtens finde på at skubbe til dem, hun er vildt pivet herhjemme, ikk særlig meget i dagplejen, men ligeså snart hun går ind af døren er hun pivet og vildt meget moar dårlig, hun gider ikk nået andet og hun vil hele tiden havde sutten (nu er jeg kun tilhænger af at hun bruger den når hun skal sove nu hun er så gammel, og hvis hun slår sig og ked) så først spørger jeg er det ok hun har den nu hun er så ked??? hvorfor er hun det??? og hvad kan vi gøre for at få den glade emma tilbage?
Det ganske ulideligt at høre på hun skal gå og pive hele tiden:-( manden mener jo bare hun skal gå ned på værelset når hun er sådan, men det mener jeg jo ikk, der må jo være nået der nager hende siden hun er så trist??? Er ikk sikker på at det er det med de små, ved bare ikk hvad det ellers skulle være??? Det er jo en stort omvæltning med sådan 2 størrelser man skal dele med lige pludselig??? Hvad siger du?? Hvad tror du det er?? Og hvad gør vi for at hjælpe hende lidt på rette vej???
Hun er ellers en meget selvstændig pige, der gerne klare det hele selv, hvis hun kan slippe sf sted med det..
Med venlig hilsen
Mai