Brev:
Skrig og skrål!
8. januar 2013
Alder:
8 mdr.
Skrig og skrål!
Hej Helen.
Så har jeg brug for at spørge dig igen, men denne gang handler mit brev ikke om søvn. Det går bedre. Han er stadig vågen oftest et par gange om natten, men nu kan min mand tage ham og få ham til at falde i søvn :)
Min dreng er meget interesseret i sine omgivelser og undersøger næsten alt hvad han kommer i nærheden af. Han kan sagtens smile og være glad, men inden for de sidste par uger er han virkelig blevet utålmodig i forhold til at lege og spise mm, og så skriger han!
Ikke bare hviner og larmer lidt. Det er virkelig kraftfuldt, længe og utrolig mange gange i løbet af en dag. Pt er jeg nødt til at være ved siden af ham hele tiden. Fx når vi er på legetæppet. Det er ikke nok at jeg er 2 meter fra ham. Jeg skal sidde ved siden af ham.
Det gør jeg også gerne. Men det er temmelig anstrengende i længden.
I mødregruppen skriger han så han gør de andre børn bange. Måske kan jeg ikke gøre så meget ved det, men jeg vil gerne høre din mening.
Han er siden han var 5 mdr kommet med utrolig høje skrig, som min familie og jeg selv undrer os over at en baby kan, men det har aldrig været så meget.
Er det normalt (at skrige så man føler at man er ved at få blæst hovedet af!)
Han er ved at få tænder. Kan det være derfor?
Han skal starte i dagpleje 1. feb og jeg frygter lidt at han skal passes op for ikke at skræmme de andre børn.
Har du nogle gode råd?