Brev:
Bider og river, når vi vil tørre ansigtet
2. januar 2013
Alder:
15 mdr.
Bider og river, når vi vil tørre ansigtet
Hej Helen
Tak for dit sidste svar vedr min søns søvn. Det går meget bedre med at han selv falder i søvn.
Jeg har lige et andet mindre problem, som godt kan forurolige mig lidt.
Min søn er nu 15 mdr, og han river og bider os når han bliver sur. Fx når vi tørrer ham om næsen med snot eller efter han har spist. Han bliver sur over at blive tørt, og bider ud efter os. Vi har prøvet forskellige reaktioner, men han gør det igen.
Mit spørgsmål er nu, hvad råder du til at man gør, eller reagerer ved det? Og er det helt normalt?
Venlig hilsen:-)