Brev:
Hænderne i munden
10. oktober 2012
Alder:
12 mdr.
Hænderne i munden
Kære Helen
Så har jeg endnu engang brug for dit råd.
Min datter er nu snart 13 mdr og det går bare rigtig godt. Det eneste jeg tit tænker på er, at hun tit har hænderne i munden. Hun er ved at få en masse tænder og jeg tænker om ikke det er derfor.
Jeg synes egentlig hun har haft en periode hvor hun ikke gjorde det, men nu gør hun det igen. Hun får en del kommentar fra bedsteforældre og jeg siger hver gang at det nok er tænder der genere. Men tilsidst bliver jeg i tvivl om det helt normal adfærd og skriver derfor til dig.
Ellers er hun i fin udvikling, går, siger få ord og følger hendes udvikling som hun skal:-)
Glæder mig til at høre fra dig.
Med venlig hilsen
mor til den skønneste pige