Brev:
Græder når hun skal have tøj på
21. september 2012
Alder:
3 mdr.
Græder når hun skal have tøj på
Hej Helen,
Et lille spørgsmål angående min datter på 3 måneder.
Hun græder, og kan virkelig flippe helt ud, når hun skal have tøj på og er nogle gange svær at gøre glad igen.
- det er det med at få noget over hovedet (går det meget hurtigt kan jeg godt redde den), og især når armenene skal puttes i tøjet at den er helt gal. Er det bare en fase? det har ikke altid været sådan.
Der er intet galt når tøjet skal af.
Hilsen