Brev:
Far væk i 12 dage
20. september 2012
Alder:
12 mdr.
Far væk i 12 dage
Kære Helen,
Vores søn starter i vuggestue d. 1. oktober, og så skal min mand på forretningsrejse d. 8. oktober og vil være væk i 12 dage. Hvor meget vil det influere vores søn? Hvor bevidst er han omkring det at hans far ikke er hjemme i 12 dage?
Har dette betydning i forhold til, hvornår jeg skal stoppe med at amme?
De bedste hilsener
Anna