Brev:
Hygge med mor uden pylren
17. september 2012
Alder:
14 mdr.
Hygge med mor uden pylren
Kære Helen.
Så skriver jeg til dig igen. Min datter er nu næsten 14 måneder og har gået i vuggestue i 3 måneder, hvilket går rigtig godt. De fortæller at hun er nem og tålmodig og leger fint selv og går godt i spænd med de andre. Hun sover dog kun ca 1 time dernede, men sover mellem 11 og 12 timer om natten. I weekenden sover kun for det meste 2 x 1 time eller 1 x 2 timer hvis vi er heldige... prøver at den ene lur skal vare halvanden time, men det er sjældent muligt, selvom vi går tur med barnevogn osv.
Mit problem er at lige så snart hun bliver hentet et hun virkelig glad for at se mig men der går ikke længe før hun bliver mega pyldret og vil ingenting, har tænkt hun måske er træt, men det samme sker hvis hun leger fint med far og jeg så kommer hjem, så ødelægges hyggen. Hun vil kun være hos mig, men gider ikke bare sidde stille eller lege, hun vil bare have at jeg skal gå rundt med hende på armen og se på ting eller åbne akabe osv. Hvis jeg prøver at vi sammen kan åbne skabe siddende så bliver hun helt hysterisk og kaster sig bagud og slår hovedet i jorden. Det er ikke sådan hele tiden, men det sker stort set hver dag nogle gange. Og sådan er hun ikke hvis jeg ikke er hjemme
Hvad gør jeg galt?? Det skal nævnes at jeg prøver at trøste, aflede vugge synge osv men efter lidt tid bliver jeg irriteret, kan det være derfor?
Med venlig hilsen
lyseslukkeren