Brev:
Hjælp i køkkenet
24. august 2012
Alder:
22 mdr.
Hjælp i køkkenet
Hej Helen
Jeg vil gerne inddrage min datter på snart to år i køkkenet, men bliver stoppet fordi jeg mangler noget forsvarligt hun kan stå på for at kunne nå køkkenbord og -vask. Så hun f.eks kan hjælpe med at skylle grønt.
Vi har købt en skammel med to trin i ikea men de er for smalle - i dybden - synes jeg. Selv hvis de var dybere er jeg bange for at hun træder et trin tilbage og falder med hovedet først ned på fliserne! Ellers skal jeg stå lige bag hende hele tiden, men så kan jeg ikke selv lave noget samtidig.
Kan du anbefale noget? Gerne med noget bag ryggen.. og Hvornår er børn normalt gamle nok til ikke at træde baglæns?
Med venlig hilsen
Den bekymrede mor