Brev:
Flytning
20. august 2012
Alder:
19 mdr.
Flytning
Hej Helen
Jeg har været heldig og få en skøn lejlighed til mig og min datter på 19 måneder. Jeg føler mig samtidig som verdens dårligste mor, fordi jeg bliver nødt til at flytte hende i ny vuggestue - men det er der jo mange børn, som har overlevet :-)
Mit spørgsmål er hvad der er bedst for hende. Jeg vil helst ikke give hende et nyt hjem og fra samme dato ny vuggestue. Jeg har talt med et par pædagoger og de mener godt at hun vil kunne klare et vuggestueskift rimelig hurtigt (14 dage) efter flytning. De mener, at hun jo er inde i rutinen med at bringe og hente og hun nok skal tilpasse sig det nye rimelig hurtigt.
Min datter er meget forsigtig/vurderende ved nye mennesker og skal lige se folk an, men derefter går det fint.
Hvad er din vurdering mht. hvilket tempo jeg skal gøre det her skifte. Håber på svar hurtigt, da jeg jo skal i gang med at søge ny institution omgående.
Mange hilsener
Rikke