Brev:
Hiver i de andre børn
11. august 2012
Alder:
13 mdr.
Hiver i de andre børn
Hej helen:0)
Jeg har en søn på 13 måneder og han er en glad og aktiv dreng:0)
Når vi er sammen med andre børn har han med at han skal hive i dem og mange gang så volsomt at de vælter og bliver ked af det, han river også dem i hovede..
Jeg ved han ikke gør det for at være ond, men hvad skal jeg gøre i de situationer??
Det er ikke sådan at han altid gør det og de har ingen problemer i vuggestuen men når vi har været i mødergruppe er der altid lige to børn han altid lige skal være lidt voldsommere ved??
Jeg er altid nødt til og være over ham når de to børn er der, for vi har mange gange ikke være der mere end 5 min også græder de..
Jeg prøver og viser ham at han ikke skal hive i dem og rive og kan også se han bliver sådan lidt hov var det mig, der fik ham til og græde??
Jeg mener jo at børn skal ha lov at pille og røre ved hinanden og det har vi i mødregruppen også altid ladet dem gøre..
Men her synes jeg ikke han skal ha lov til og bare gøre..
Hilsen