Brev:
Løfte sig op med armene
4. juli 2012
Alder:
5 mdr.
Løfte sig op med armene
Hej Helen!
Lige et hurtigt spørgsmål. Min yngste søn på 5mdr (idag) triller konstant om på maven (det er dejligt) og han er begyndt at skyde rumpen i vejret, men han har ikke rigtig armene med. De ryger ud til siden, især når han bliver træt og sur. Ellers bruger han dem til at holde legetøj med. Men han løfter sig ikke rigtig op med dem.
Jeg tænker det nok snart kommer. Men vil gerne gøre noget for at hjælpe ham, da det tit irriterer ham at ligge med snuden nede i gulvet. Jeg skubber nogen gange armene og albuerne ind under ham. Der er de tre sekunder :-/ Vi har en pude til at lægge under brystet, men det bruger han ikke armene af. Har du et trick til hvordan jeg kan hjælpe ham til at opdage at han kan komme op på armene.
Med venlig hilsen
Nillemor