Brev:
Frustreret pige - 13 mdr.
28. maj 2012
Alder:
13 mdr.
Frustreret pige - 13 mdr.
Hej Helen,
Vores dejlige pige på 13 måneder virker meget frustreret for tiden, vi ved ikke hvad det er vi gør forkert. Det er mor der skal være der hele tiden. Hun kradser os og klynker/græder meget og peger på noget der står på bordet og når vi giver hende det er det heller ikke godt nok.
H havde mødregruppen på besøg i lørdags og de andre børn legede fint, men ikke vores lille pige, hun klynkede og ville være ved mor hele tiden..
Hun kan ikke sidde alene i mere end et par minutter med sit legetøj så klynker hun igen og skal finde mor et sted i lejligheden.
I dagplejen er det det samme, dagplejemoderen skal bruge meget tid på hende og skal tit løfte rundt på hende, de andre børn er 2 og næsten 3 år. Om torsdagen er hun i legestuen sammen med de andre dagplejebørn fra området og det er hun ikke glad for, de siger hun hele tiden skal være hos dagplejemoderen, hun vil ikke bare lege med de andre ret lang tid af gangen.
Måltiderne er også en kamp, men det tager jeg i en anden mail.
På forhånd tak.