Brev:
Vægtøgning det første år
24. maj 2012
Alder:
0 mdr.
Vægtøgning det første år
Kære Helen.
Jeg har ledt forgæves i bøger og online efter svar på et hurtigt spørgsmål:
Er det ikke sandt, at barnet som en tommelfingerregel skal fordoble sin fødselsvægt inden det fylder 6 måneder, og tre-doble fødselsvægten ved et-årsalderen?
Tak for hjælpen,
Lene