Brev:
Blandede spørgsmål - 19 mdr.
6. maj 2012
Alder:
19 mdr.
Blandede spørgsmål  - 19 mdr.
Hej Helen
Tak for din gode brevkasse :-)
Jeg har lige et spørgsmål vedr. min 19 mdr datter. Hvor meget forstår et barn i den alder, hvis vi forældre feks sidder og snakker ved aftensbordet om f.eks. hende??
En anden ting jeg kunne kunne tænke mig at spørge dig om er, om det er en dårlig ide at give ens barn æblebåde eller banan til aften inden puttetid? Vores datter vil nemlig gerne have mælk og banan, når hun er blevet puslet.
På forhånd mange tak :-)
Med venlig hilsen
mor