Brev:
Vil IKKE i bad - 2 år, 5 mdr.
22. april 2012
Alder:
2 år, 5 mdr.
Vil IKKE i bad - 2 år, 5 mdr.
Kære Helen.
Min datter på 2½ år har altid ELSKET at være i bad. Sidste uge skete der et eller andet mellem hende og storebror. Hun sagde "neeej" og så græd hun. Det jeg hørte var noget med sæbe i tissekonen.. Nu er hun fuldstændig skrækslagen for at komme i bad.
Jeg kan ikke lokke med noget som helst og det er bare så ærgerligt, når hun nu nød det så meget.
Hun får et hurtigt brusebad hver 2. dag og det foregår i total skrig og skrål. Ikke særligt hyggeligt for nogle af os.
Hvad kan vi gøre?
Kærlig hilsen
Mor