Brev:
Meget ked
21. april 2012
Alder:
13 mdr.
Meget ked
Kære Helen.
Jeg har en datter på 13 måneder. Hun er i dagpleje hos mig (mor). Det har fungeret super fint, indtil for en uge siden. Hun skriger hele dagen. Jeg må overhovet ikke røre de andre børn og de må slet ikke nærme sig hende.
Jeg synes det er fustrende for hun vil slet ikke lege. Hun bruger alt sit krudt på at være ked og holde øje med mig. Hun nærmest vil kravle ind i mig.
Det bliver mindre når de andre børn tager hjem. Men det er der stadig lidt. Hun vil slet ikke sove i barnevognen mere fra den dag det startede, og hun vågner om natten med vildt skrig.
Hun har været indlagt med rota virus for 14 dage siden, og fik tilført ekstra væske. Kan dette evt være en grund til hun fra den ene dag til den anden ændre karakter.
Jeg er virkelig i vildrede, for det er svært for mig at passe mit job, når jeg overhovedet ikke må være der for de andre.
Håber du kan give mig en hånd til hvordan jeg hjælper hende igennem dette. Hun er så ke hele tiden.. Og jeg er så trist indeni over jeg ikke kan trøste hende.
Men venlige hilsner
Mor og dagplejer til 4 skønner unger...