Brev:
Ude i haven
26. marts 2012
Alder:
17 mdr.
Ude i haven
Hej Helen
Vi har været ude i haven med lille mand og nyde det gode vejr i weekenden. Men vi synes det var svært at vende ryggen til ham bare 10 sekunder uden at han sad med enten sten, sand, jord, små sten og desvære også andelort (vi har to ænder i haven) og problemet er at han putter alt i munden, han spytter for det meste det ud igen.
Men det var helt stressende og vi prøvede at forklare ham at det er ad ad og det høre ikke hjemme i munden, men det stoppede ham ikke. Han fik også sin sut flere gange da vi troede det kunne stoppe det, men nej. Vi sørgede for han var mæt osv men intet virkede.
Hvad kan man gøre og hvor meget tåler de uden at blive syge? Det er næsten det vi er mest bekymret for. Hvor længe bliver de ved med at smage på alt?
Hilsen anne mette