Brev:
Når mor er væk
12. marts 2012
Alder:
5 mdr.
Når mor er væk
Hej Helen
Jeg har et spørgsmål eller nok mere en nysgerrighed omkring min datter på, om en uge, 6 månder. To gange om måneder er jeg væk på seminar i tre dage 10 timer hver dag, jeg kommer hjem og sover hver aften.
Mit spørgsmål eller enlig bare nysgerrighed, går på hvor meget min datter er klar over nu. Altså hun er jo glad og tilfreds mens far passer hende, men er hun klar over jeg er væk og forstår hun det at savne?
Jeg håber du forstår mit spørgsmål og glæder mig til at høre dit svar.
Med venlig hilsen
Signe