Brev:
Min søn bider mig
21. januar 2012
Alder:
17 mdr.
Min søn bider mig
Kære Helen.
Min dejlige søn er nu næsten 18 mdr og jeg er ked af at han nogen gange bider i mig. Han har selvfølgelig en masse tænder på vej, men det med at bide i mit tøj startede efter jeg holdt op med at amme.
Han kan finde på det hvis jeg ikke lige har 100% opmærksomhed på ham fx når jeg varmer maden eller lign, eller hvis jeg har brug for at hvile min ryg i fem min etc. Han bider hårdt og det er rigtig av for mig.
Min av-udbrud synes at more ham og det virker som om det for ham bare er en sjov leg at kravle efter mor når jeg fjerner ham fra mig når han bider. Jeg har prøvet at forklare ham at det gør ondt og give ham noget an det som det er okay at bide i, mit tørklæde er lidt en nusseklud men bamser gider han endnu ikke rigtig når det er. Jeg ved ikke hvordan jeg får det til at stoppe?
De bedste hilsener
Mamama