Brev:
Søvn og trille rundt
15. januar 2012
Alder:
5 mdr.
Søvn og trille rundt
Kaere Helen,
Jeg bor i London og har haft en del problemer med det engelske sundhedssystem, det hjaelper nok ikke, at jeg selv er sygeplejerske og at forholdende her er meget kummerlige. Derfor glaedede det mig, at finde dig paa nettet. Og jeg haaber virkelig at du kan hjaelpe os.
Min Lille pige Isla er 5 maanender og er en glad og tilfreds lille pige. De 3 forested maanender var meget haarde, Jeg kunne desvaerre ikke faa ammningen til at fungere og maatte efter 3 maaneder opgive. Det hjalp heller ikke, at hun har refluks. Da vi begyndte og give hende flask vaagnede hun kun en gang om natten men efter en maanede var hun igen oppe 4 gange. En HV anbefalet og begyndte paa vaelling og purée kost og det hjaelpen ogsaa. Men nu efter en maanede med vaelling og groed er Hun igen oppe 5 gange om natten.
Min mand og jeg finder det svaert og holde det gode humoer. Vi ved bare ikke hvad vi goer galt.
Jeg ville ogsaa lige hoerer om vi skal vaere bekymret over, at hun endnu ikke har vendt sig. Hun er meget interesseret I sine foedder og triller ogsaa om paa siden men kommer ikke om paa maven. Jeg gaar til babysvoemning 1 gang om ugen og laver ogsaa stimulastik. Og jeg forsoeger og ligge hende paa maven saa ofte som muligt men Hun ligger bare og sparker og rejser sig op paa haenderne.
Med venlig hilsen