Brev:
Slår hovedet med vilje
12. januar 2012
Alder:
18 mdr.
Slår hovedet med vilje
Hej Helen.
Jeg har en søn på 18 mdr. som er begyndt at gøre skade på sig selv når han er utilfreds eller sur.
Han har temperament og når der er noget han ikke får lov til, eller han bliver utilfreds, vrider han sig bagover eller løber til han falder, hvorefter han banker hovedet ind i en stol, en væg, gulvet osv.
Dette sker konsekvent når han bliver sur og han slår sig jo og bliver endnu mere ked af det.
Han bliver bare så sur og det gør så ondt i mit hjerte når han gør de her ting og jeg forstår ikke hvorfor?
Er det hans måde at afreagere på?
Min mand og jeg står som store spørgsmålstegn, så vi håber du kan hjælpe.
Venlig hilsen
Mor? og Far?