Brev:
Sproglig udvikling - 2 år, 6 mdr.
11. januar 2012
Alder:
2 år, 6 mdr.
Sproglig udvikling - 2 år, 6 mdr.
Hej!
Hvad kan sprogligt forventes af et normal udviklet barn på 2 et halvt år?
Med venlig hilsen
NM