Brev:
Den lille hvalp
10. januar 2012
Alder:
11 mdr.
Den lille hvalp
Hej Helen.
Min søn på nu 11 mdr. (snart 12) har i et stykke tid været rigtig glad for at tygge/bide i ting - desværre går hans lyster specielt i retning af plastik (plastikposer f.eks. ) og pap/papir fra bøger og andre ting som sine sko. Han gnaver og tygger og de ting han bider og tygger i (og spiser lidt af) er jo næppe særlige sunde. Jeg tænker, at det er noget oral-fase noget og formentlig også tænder.
Har du nogle forslag til hvad jeg kan give ham som kan være mere sunde for ham og tilfredsstiller den ubændige tyggelyst han har. Almindeligt sundt legetøj er ikke interessant, så lige nu har jeg f.eks. givet ham en riskiks for at give ham lidt teksturfornemmelse i munden. Men hvad ellers har du af gode råd?
Med venlig hilsen
Moren