Brev:
At gå skævt
6. januar 2012
Alder:
15 mdr.
At gå skævt
Hej Helen.
Vi har mistanke om, at vores meget mobile og meget aktive løbende datter måske går en smule skævt (indad) på den ene fod.
Da små børn går anderledes end voksne, har vi svært ved at vurdere, om vi allerede nu skal råbe vagt i gevær - eller vente og se om det retter sig til hun bliver ældre.
Hilsen