Brev:
Hvor meget stimuli
18. december 2011
Alder:
0 mdr.
Hvor meget stimuli
Hej Helen.
Jeg er lige blevet mor til en dejlig dreng for ca. 3 uger siden.
Jeg kan godt være i tvivl nogle gange om, hvor meget stimuli sådan en lille dreng skal have. Hans vågne timer er jo temmelig begrænset, og når han har spist og blevet skiftet faldet han bare tit i søvn.
I sådanne situationer, skal jeg så holde ham vågen og stimulere ham lidt, eller skal jeg bare ligge ham til at sove. En amning og bleskift tager som regel ca. 1 times tid.
Håber at du kan give nogle fif.
På forhånd tak
Med venlig hilsen
Van