Brev:
Aften pylret ....
8. december 2011
Alder:
6 mdr.
Aften pylret ....
Hej Helen.
Har du nogle gode råd eller ideer til noget vi kan lave om om aftenen, hvor min dreng på snart 6 mdr. er meget pylret? Vores dag ser i grove træk sådan ud:
24.00 Flaske ca. 150 ml.
4.00 flaske 120 ml.
6.30-7.00 Vi står op.
8.00 flaske 100 ml.
9.00 Puttes til formiddagslur.
10.30 Vågner og spiser en lille smule risgrød og får lidt vand af kop. (Synes det er sjovere at lege med maden/vandet end at spise det så det gør vi og der ryger lidt ned)
12.00 Flaske 200-240 ml.
12.30 Puttes til middags lur.
14.00-14.30 vågner.
16.00 Flaske 200-240 ml.
16.30-17.00 Puttes.
17.15-17.45 Vågner
18.00 Spiser lidt mos (samme som middagsmaden lidt men vi hygger)
20.00 Flaske 240 ml.
21.00 Puttes til nat.
Fra han vågner af den sidste lur er han meget pylret og vil gerne hænge på armen og underholdes til han skal i seng. Har prøvet at putte han tidligere og så går han helt i baglås ikke tale om! Det skal lige siges at han sammenlignet med de andre børn fra mødregruppen er han klart den der er opmærksomhedskrævende, hvor de andre godt kan ligge og hygge lidt selv. Jeg skal helst være der og det sørger jeg også for at være så han aldrig føler sig forladt eller lign.
Tak for super god brevkasse.