Brev:
Fra mor til far
7. december 2011
Alder:
14 mdr.
Fra mor til far
Hej
Vi har hørt, at der kommer et tidspunkt, hvor baby går fra mest at ville være hos mor, til helst at ville være hos far. Og at dette tidspunkt skulle være umiddebart efter den 1 års fødselsdag, senest 1½ år.
Passer det?
Hilsen