Brev:
Legetøj - 14 mdr.
7. december 2011
Alder:
14 mdr.
Legetøj - 14 mdr.
Kære Helen.
Vi har indrettet et legehjørne til vores datter. Hun har meget legetøj - som enten er i kasser eller på hylder, som hun kan nå - men det er stillet overskueligt op.
På sin boghylde har en ca. 7 bøger af forskellige art.
Når hun leger, så kan hun finde på at tage bog 1, bladre i den nogle minutter, så tage bog 2 og bladre i den, gå tilbage til bog 1 og så fremdels, og efter nogen tid tage bog 3 osv.
Det samme når hun leger med legetøj. Hun kan godt sidde og lege med to stykker legetøj på skift, inddrage et tredje stykke legetøj, lege lidt med det, og så gå tilbage til de to første stykker legetøj.
Er vi kommet til at give hende for meget legetøj?
Hilsen