Brev:
Hurtig start i institution
7. december 2011
Alder:
11 mdr.
Hurtig start i institution
Kære Helen,
Nu starter min lille dreng snart i vuggestue om en måneds tid. Han er 11 måneder gammel nu.
Der er nogle forskellige ting som bekymrer mig lidt angående start i institution.
Vi har lige modtaget et brev hvori at der står, at de indkører børnene på 3 dage, aller højst en uge.
Min lille dreng er kun blevet passet få gange i hans liv og max i 2 timer og 45 minutter.
Jeg havde selv planlagt at indkøre ham over 14 dage og jeg er faktisk meget overrasket over at de fleste bliver indkørt over 3 dage i den pågældende institution.
Hvad tænker du omkring dette? Er det ikke for stor en mundfuld for ham?
Jeg må indrømme at jeg i forvejen har det lidt svært ved at han allerede skal starte i institution og psykisk tror jeg at jeg bedre ville kunne kapere at skulle "give slip" på ham hvis det skete over 14 dage frem for 3 dage.
Tak for din tilbagemelding :-)