Brev:
Sansemotorisk træning på sjælland?
20. november 2011
Alder:
20 mdr.
Sansemotorisk træning på sjælland?
Hej Helen
1000 tak for dine altid hurtige og gode svar.
Efter at have læst dit svar om vores datters frygt for tæer og googlet hvad sanseintregration egentlig er, gik der vist et lille lys op for os..
Beskrivelsen vi har læst passer meget godt på vores lille pige. En lille urolig pige, der ik kan sidde stille på noget tidspunkt, hader stramt tøj og små berøringer. Hader at få grisset fingre og gå på græs, sand og fliser. Skal have meget faste rammer og rutiner ellers går det helt galt for hende/os om natten. Ikke for mange mennesker og nye ting, så lukker hun sig helt inde. Hun kan ikke fordrage at have dyne på og sparker den altid væk uanset tidspunkt, så har ik sovet en nat med en dyne endnu.
Jeg ville jo meget gerne have hende til en fys./ergoterapeut for at finde ud af om det nu også er det og hvad vi skal gøre.
Jeg kan bare kun finde nogen i Jylland det arbejder specielt med sanseintregation. Jeg tager skam gerne til jylland hvis det der skal til, men ville lige høre om du evt. kendte til nogen på sjælland evt københavn og omegn.
Knuss herfra