Brev:
Bange for tæer
16. november 2011
Alder:
20 mdr.
Bange for tæer
Hej Helen
Jeg har lige et lidt underligt spørgsmål ang. vores datter.
Vi ved nemlig ikke helt, hvordan vi skal tackle det herhjemme og ønsker jo ikke hun vokser op med en angst for tæer.
Det vores lille pige der er 20 mdr. hun er utrolig bange for når vi/andre rør ved vores/deres tær/fod, piller/ klippernegle, klør eller hvad det lige er der gør man rør sine tær. Hun græder også hvis man rør hendes tæer og vil bestemt ikke have det.
Hvis jeg f.eks lige kommer til at røre ved mine tånegle og hun sert det, er det som om hun bare fryser og står helt stille og så begynder hun bare at græde og blive rigtig ulykkelig og det tager faktisk lidt tid for hende at blive ok igen
Håber du har et godt råd for vi ved ikke om vi skal kontakte læge / sundhedsplejersken eller om det noget hun bare vokser fra.
knuss