Brev:
Super klog og meget med
7. november 2011
Alder:
18 mdr.
Super klog og meget med
Hej Helen
Hvordan forholder man sig til at sit barn på 18 måneder er mere fremme i udvikling end sine jævnaldrende.
han taler rigtig flot og rigtig meget, og kan mere end han "burde" - i vuggestuen er de os meget obs på ham og prøver at stimulere ham på hans niveau.
Men vi har sammen fundet ud af at han os har lidt svært ved at forstå at han er det længere fremme end hans venner dernede. Vi har sammen fundet ud af at han skal prøve at være i gruppen for de lidt større, men jeg er samtidig bange for at det måske går for hurtigt.
Hvordan forholder man sig bedst - for hans skyld'
Med venlig hilsen
Pernille